Pages

Ads 468x60px

17 Haziran 2014 Salı

bim bam bom çok şükür dostlar :)

bim bam bom çok şükür dostlar benimde artık bir MİM'im var
yayınlarını google plus da çok yakından takip ettiğim mukaddes hanım mimlemiş..
yazdıklarını takip için tık tık
ben de bir post yapmayı düşünüyordum niye beni mimlemiyorsunuzz diye zorla kendimi mimletcektim ki neyse ki mukaddes hanım imdadıma hızır gibi yetişti:) teşekkürler...

 
 
1) En cok sevdiginiz yonunuz nedir? O kadar hayal kırıklıklarına rağmen hala kalbimin iyiliği merhametli olmam..


2)Sen hic yagmur altinda agladin mi? Çok deli ağlarım yer mekan hava durumu beni etkilemez çok ağlak bir insanım..


3)Diyelim ki sana 3 dilek hakki tanindi ama sadece insanlari

degistirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi ozellikleri degistirirdin?

en başta kendimi değiştirirdim daha sakin ve sabırlı olmayı isterdim, kızlarımın bakıcısının huyunu değiştirirdim sonsuz merhametli olmasını isterdim, eşimin inadını ve sinirini değiştirmek isterdim..


4)Sen hic yaz yagmurunda denize girdin mi? denize gittiğim nadir ki :(


5)Yasadigin en gulunc durum nedir?

karda yürümeyi oldum olası beceremem Allahın egelisi ne bilsin karı şu an tabi tayinciyim bulunduğum yerde kar yağdı ve bi kaç gün kalkmadı don yaptı bende huyumu biliyorum evim işime yürüme mesafesinde ama kayar düşerim dedim taksi çağırayım bari bi yerimi kırmayayım. neyse taksi geldi evin önünde indim adımımı atar atmaz züüüüüp yerdeyim ama sırt üstü yatar vaziyette inanılmaz rezil ve gülünç bir durumdu :)


6)Kendine unluler dunyasindan bir es ya da sevgili secseydin hangisini secerdin?
şu an trt-1 de yayınlanan yedi güzel adam dizisindeki erdem karakterini seçerdim allahım benim ki de erdem ama nerdeeeee sakinliği dinginliği enginlere sığmaz taşıyor :)


7)Hayatin bir film olsa hangi aktris oynasin isterdin? acıların çocuğu ceylan :))


8)Sen hic halka acik bir alanda kimseyi umursamadan agladin mi?
oooo deli gibi hemde böğüre böğüree


9)Superman mi Batman mi?

robin hood bence :) ikisi de değil


10)Cocukken hepimiz bir nesneyi ya da bir olayi baska bir sey zannederdik. Senin oyle ilginc dusuncelerin oldu mu?

anne annem rahmetli çok tv seyretmeyeyim diye çok çizgi film seyredersem onların yanına gideceğimi gelip beni götüreceklerini söylerdi bende korkmaz daha fazla seyrederdim ki beni götürsünler öylee beklerdim hiç gelmezlerdi hala da bekliyorum :))


11)Hayatin anlami nedir? kızlarım eşim ve dikiş makinam :))

 

bende http://pembemakaram.blogspot.com.tr/ arkadaşımı mimliyorum..

 

sevgiler

 

hoşçakalın dostçakalın

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates