Pages

Ads 468x60px

16 Temmuz 2014 Çarşamba

çiçekli pantalon...

merhabalar..
artık medeniyetteyim ya markete gidince artık istediğim dikiş dergilerini bulabiliyorum ama hala bir kumaş satan yer keşfedemedim :( sonracıma creazion el işi ve dikiş dergisini görünce dayanamadım modellerde dikilesi ve giyilesi aldım ve bedenler uyuyor ben beğendim
bu da pantalonum femuarını alamadım henüz alıp dikip hemen giymek istiyorum...
işte pantalonum öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum..



kalan kumaş yüzünden başıma ağrılar girdi nedeni mi bakın neden ağrımış başımmm

küçümene şort diktik çiçekleri de öne ve arkaya denk gelicekler seçildi özellikle..
güzel günlerde giysin cimcime :))


hoşçakalın..
aynı kalıpla bir de kumaş pantalon dikicem beğendim bu kalıbı ama kaç beden olduğunu söylemem :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates