Pages

Ads 468x60px

3 Temmuz 2014 Perşembe

ekşili köfte yapımı

merhabalar..
bugün iftar için hazırladığım çorba\yemek paylaşmak istiyorum...

ekşili köfte:
köftenin malzemeleri
kıyma, kırık pirinç, rende soğan, tercihen sevilen baharatlar..

çorbanın hazırlanması

sıvıyağ ve un kokusu çıkıncaya kadar kavrulur küp küp doğranmış patateslerle atılıp su eklenir patatesler pişince yuvarlanan köfteler atılır yarım limon suyu ve 2-3 diş sarımsak ve karabiber atılıp pişirilir..

 
sonra da küçük canavara sunulur..





 
patatesleri benim yemem şartı ile yedi yemeğini, herkes oruç olunca kendisi yemek yiyince vicdan yapıyor benim tatlı kelebeğimm
 
bu arada üzerindeki bluzu ben diktim :))
 
hayırlı bereketli iftarlar..
 
hoşçakalın dostçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates