Pages

Ads 468x60px

20 Temmuz 2014 Pazar

ev güzelleştirme çalışmaları varan-2

merhabalar hepinize...

şu sıralar sıcaklara rağmen dikiş aşkı ile yanıp tutuşuyorum :)

bu kadın bu kadar kırlenti ne yapacak derseniz evlenirken aldığım 2 kanepenin tam 8 tane kırlenti var hep gözüme fazlalık görünürdü şimdi dack kumaş ile kaplamaya başladıktan sonra keşke diyorum biraz daha olsaymış..

bu kumaşı çok sevdim...
mutfağıma perde de olacak...



mavi ve kahverengi uyumunu çok seviyorum..
mavi ve turuncuyu da çok severim bulursam birde onlardan kırlent dikeyim bari :D şaka şaka kırlent yok artık..

bu kumaştan biraz arttı perde için ayırdıklarımdan sonra (2 kanat) onları mutfak sandalyelerimin yüzünü kaplayacağım sanırım, niye sanırım kumaş yetmeyecek gibi göründü gözüme hele bir ölçeyim de yeterse zevkle paylaşırım..




bu da cimcimenin yatağı için çarşaf .. çarşafı ve çiçekleri saksılarını kendi beğendi hatta babası nevresimini beğenmedi ... nevresim seçmek benim işim cık cık cık diye trip bile attı :))

arkada görünmese de aynı yataktan sarı kekliğim içinde aldık.. o da büyüdüğünde haksızlık olmasın aynı olsun dedik birbirlerinin arasında ikilik olsun hiç istemiyorum birbirlerini çok sevsinler çok sıkı kenetlensiler ben evin tek kızıyım ne erkek ne kız hiç kardeşim yok ( tek kızım diyince erkek kardeşim olduğunu düşünüyorlar bu yüzden açıklamak istedim )
o kadar çok eksikliğini hissediyorum ki anlatamam içimde dolmayan bir boşluk hem abim hem de küçük kız kardeşim olsun isterdim... nasip

iki can kızım var çok mutluyum Rabbim hayırlı sağlıklı ömür versin kızlarıma hep mutlu olsunlar inşallah..

hepimizin evlatları ağrı acı görmesin musmutlu yaşasınlar inşallah :)))

kendinize çok iyi bakın

hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates