Pages

Ads 468x60px

20 Temmuz 2014 Pazar

ev güzelleştirme çalışmaları varan-3

merhabalar herkese

ben bu dack kumaşın hastası oldum tek bir kıypık dahi atmadan son damlasına kadar kullandım :)

bu balkonda tozu yağmuru görmüş emektar eşimin balkonda çay sigara keyfi yaptığı sandalyecik onu bu hayattan çektim çıkardım vallahi hayatını kurtardım böyle berbat haldeydi hatta taşınmadan temizlik için yanımıza getirdik yolcu etmeyi düşünüyordum ki kaplamaya karar verdim zımba makinam olmadığı için gerdirerek diktim alt kısmından nasıl olsa görünmüyor....


gerçekten haksız mıyım hayatını kurtarmamış mıyım :)


bunlarda gelinlik kız gibi süzülüyorlar fark ettiyseniz sağdaki ilk kapladığım acemiliği onda attım diğeri daha derli toplu güle güle kirleteyim portatif dikmek istemedim bağcıklı falan sevmiyorum üzerine geçirilenleri kirleninceye kadar sıkılırım zaten :) bir çaresine o zaman bakarız :))


bu da kalan kumaşım

minyatür poşetlik anca bu kadar kaldı bende bu şekilde değerlendireyim dedim :))

görüşmek ümidiyle hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates