Pages

Ads 468x60px

20 Temmuz 2014 Pazar

Fikri mühim

merhabalar;
Fikri Mühim ile tanışmam 2010 yılı gibiydi bir çok araştırmalarına katıldım ve raporlarımı gönderdim.. Fikri Mühimi samimi buluyorum yaptığı işi de destekliyorum hele aile planlaması ile ilgili araştımasında şırnaktaydım cuk oturmuştu yani çünkü hanede en az 12-13 çocuk vardı tabi hepsi tek bayandan değil de şu an konumuz bu değil :))


geçen mail box kontrol ederken bir mail yüzümü güldürdü çünkü tam da dişlerimin beyazlatma konusunda sanal olarak araştırmalara başlamışken... signal white now gold için fikrime ihtiyaç duymuşlardı :)
signal white now  kullandığım macundu çünkü inanılmaz derecede nefesimi tazeliyor ağzımda bıraktığı tadı çok seviyorum şimdi de gold u deneme imkanı bulacağım.. yorumlarımı kullandıktan sonra da sizle paylaşırım..
mail box bir bakın belki sizinde değerli fikirlerinize ihtiyaç duyulmuş olabilir..


hoşçakalın pırıltılı günler...

;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates