Pages

Ads 468x60px

29 Temmuz 2014 Salı

hediye mutfak takımı diktim...

merhabalar..

öncelikle hepinizin bayramı mübarek olsun.. Bu bayram memlekete gidemedik evimizdeydik sevdiğimiz arkadaşlarımızı dostlarımızı ziyaret ettik...

baktımda bayadır yayın girememişim bugün boşlukta fırsatı değerlendirmek istedim..

dack kumaşa ve bu desene bayıldım...
 
kaynımın kızı eda için bakalım beğenecek mi?

 
bu da annesinin önlüğü evlerine ziyarete gideceğiz bakalım bu önlüğü giyip bize ne pişirecekler :))

 mutfak havlusunda lale deseni vardı takım olması için kumaşın çiçeğini aplike ettim ;)

 
peçeteliğimiz...

 
çaydanlık altlığı/nihale içine havlu koydum bir kat desen bile yaptım dikerken ;))




 
ben gibi fotojenik olmayan poşetliğimiz..
 
umarım beğenirler ve güle güle kullanırlar..
 
desene aşık oldum bir kıypık dahi atmadım o derece :))
 
yorumlarınızı önerilerinizi bekliyorum
 
dostça kalın sevgiyle kalın hoşçakalın..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates