Pages

Ads 468x60px

1 Temmuz 2014 Salı

kararsız gömlek :)

merhabalar efendim Ramazan_ı şerifleriniz hayır olsun..
Allah tuttuğunuz oruçları kabul etsin ..

eşimin gömleğini nasıl katlettiğimi bu post da yayınlamıştım. Mazlumun ahı tuttu sanırım o kadar ölçerek biçip dikmeme rağmen dar geldi.. eeee dar geldi diye çöpe gidicek hali yok ya küçük meleğim belinayıma olurdu, olurdu da süslü böcek giyer mi o mavi ben bunu giymem hemen yaratıcılığım tuttu düğmelerini söktüm ve tersini pembe oje ile boyadım sonra beyaz oje ile toplu iğne ile puantiye yaptım.. şeffaf oje ile de cilasını attım oldu mu size kız düğmesi :))



ben beğendim yıkanınca da çıkmayacağını ümit ediyorum gömlek bitti ama yakaya dantel detayı gelicek lakin aksesuar poşetim kolide ve hangisinde olduğunu bilmiyorum yoksa çoktan geri çıkarmıştım:))
işte gömleğim huzurlarınızda...
eğer kızıma da dar gelseydi en küçük numara nile kalıcaktı :)))




arka plan için çok özür dilerim salonum bu halde ... eeee dereyi görmeden direk soyununca böyle oldu.. işimi sona bırakmayı hiç bir işimde sevmem o yüzden hep garantici ve tez canlıyım bazen böyle sıkıntılar yaratabiliyor...
 
bu arada taşıncaklar size tavsiyem yumurta kolileri çok sağlam oluyorlar ... arka fonda görüldüğü üzre hepsi aynı markanın yumurta kolileri reklamını yapmıyorum yoksa :))
hepinize sağlık mutluluk ve esenlik diliyorum..
 
hoşçakalın dostçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates