Pages

Ads 468x60px

19 Temmuz 2014 Cumartesi

kız çocuk elbisesi

merhabalar..

Baykumaştan taşınmadan önce kumaş sipariş etmiştim bebek kumaşlarına bakarken sırf fiyatı uygun diye bir kumaş sipariş ettim çok içime sinmemesine rağmen en kötü ihtimal pijama yaparım dedim ama kumaş gelince hiç de öyle olmadı o kadar kaliteli bir penye ki ilk olarak sonra üzerindeki tilkiler inanılmaz sevimli..



bu teğellenmiş hali... o kadar acele ettirdi ki dikilirken :) ama hakkaten çok sevimli değil mi tilkiler :))
 elbiseyi özellikle uzun istedi.. hatta daha uzun istedi zorla bu boyuna ikna ettim ;)



kızımın yüzüne bu kez özellikle kalp koydum zira geçen yıldız koyduğumda bir beyefendi bu yıldızı siyonizm ile ilişkilendirmiş ve beni çok üzmüştü hele ki gazze saldırıları yüzünden dünya ayakta iken hiç kimse ile asla tartışmak dahi istemiyorum... herkes hassas çünkü canlar yanıyor ...

özellikle odasında resim çekmek istedim çünkü kızımın odasını yeni aldık..
Ankara'da oturan takipçilerim bu kısmı sizi ilgilendiriyor :)) tüm gün Ankara siteler mobilya çarşısında çocuk-bebek odası baktık hem fiyatlar inanılmaz el yakıyor- hem kaba işçilik hem de boya kokusundan mobilyaların yanına yaklaşılmıyor üstelik çalışan bayan-erkek davranışlarını hiç mi hiç beğenmedim..
sonra aynı semtte çilek mağazasına gittik volkan bey karşıladı bizi sakin tavrı özellikle beyefendi kişiliği için burdan kendisine çok teşekkürlerimi sunuyorum sonrasında ise..
Ankarada oturuyorsanız ve odaya ihtiyacınız varsa çileği öneriyorum boya kokusu yok ince işçilik ve de istediğinizde bir kaç sene sonra odanıza ekleme yapmak istediğinizde istediğiniz parçayı bulma garantisi veriyor...

elbisem ve odanız karşısında ;)
yorum öneri ve eleştirilerinize açığım

hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates