Pages

Ads 468x60px

1 Temmuz 2014 Salı

kız çocuk taytı+ kruvaze bluz = salaş yelek

merhabalar..

oldum olası matemetiği hiç sevmem başlığıma bakıp da aldanmayın..
ama dikiş de bile karşıma çıkacağını akıl edemezdim kloş etek kalıbı çıkarırken matematik profesörü oluyordum az kalsın :))

burada tık tık  yaptığım salaş yeleği kullanamadım çünkü var olan kilonun altını çizdiği için pek de içime sinmedi dolap köşesinde de bekletmek istemedim..

kızıma tayt oldu..
(bir önceki post da da yayınlamıştım resmi tekrar arkadaki dağınık görüntü kirliliği için özürlerimi sunuyorum )



bu da bendenizin kruvaze bluzu ..



anne kız kombin işi bizi fena sardı..
bizi sardı da eşimin pek hoşuna gitmiyor diktiklerim buna çok üzülüyorum ama elden bir şey gelmiyor her şeyine kulp buluyor insan biraz destek olur dimi ama :(
sizde durumlar nasıl..

kendinize çok iyi bakın..

hoşçakalın dostça kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates