Pages

Ads 468x60px

1 Temmuz 2014 Salı

MİM- geç fark edilmiş çok çok özürlerimi sunuyorum..

merhabalar..

mim olayını çok sevdim ama bildirim almıyorum bunla ilgili sevdiğim arkadaşlarımın bloglarını gezerken rastlantı eseri görüyorum..

bu mimi çok sevdim yazılarını takip ettiğim tık tık  aynur hanımcım beni mimlemiş zevkle cevaplamakta bana kalmış..

renklerin mim karşınızda...



 
beyaz---- masumiyet, zerafet


kahverengi--- sütlü türk kahvesi (çok severim )

 kırmızı--- aşk, şehvet ve entrika :)



mavi--- sonsuzluk, iç huzuru
mor--- ilk bahar canlılık

sarı-- güneş yaşam kaynağı

 
turuncu--- turunçgiller :))

yeşil en  sevdiğim renk :)
en sevdiğim renk yeşil dolar yeşişi $$$

 
 
sevgiler sunuyorum arkadaşıma bende handan hanımı mimliyorum
 
hoşçakalın canlarımmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates