Pages

Ads 468x60px

28 Ekim 2014 Salı

melankolik post..

merhabalar canlar...

gene aklım ve yüreğim arasında kaldım... eşimin bulunduğu ilçeye tayin istedim... çıkmadı, çıkamadı, çıkarttırılamadı..

ahh torpil ahh ne oldurmazları oldurur ne hakları yedirirsin...
ahh ki ahhh içime kor oturdu resmen çünkü sabah evden çok erken çıkıyorum iki kızım sefil durumda saat 7 de evden çıkıyorlar ve artık havalar cidden soğudu... ikisi de hasta ama maalesef ki elimden gelen hiç bir şey yok :(

 tek avuntum bu resimmm
 
kısmette varsa uçmak engel değilmiş balık olmak..
hayatta her şey kısmet....

bu şerrin tarafıma hayır olarak dönmesini ümit ediyorum... iki kızımın günahsızlarımın hatrına...
 
 
gelelim yaptıklarıma..
 
canım sıkkında olsa vaktim olmasa da bir şeyler dikmeye yapmaya gayret ediyorum..
bu yelekten yapmayanı dövüyorlar sanırım... (:



bu kışın modası dantel ve triko uyumunu çok sevdim..
 
bu da denediğim keşke denemeseydim dediğim chees kek bildiğin kekten vazgeçmemek gerek.. benim damak tadıma uymadı


burçak bisküviyi robottan geçtikten sonra (2 paket) 100 gr margarin ile karıştırıp iyive kalıbımıza bastırıyoruz...


krema ve labne peyniri ile limon suyunu çırpıyoruz

bisküvimizin üzerine

en üste de çilek sosu döktüm
 
tarifte 1 gün sonra yenilmesi gerektiği yazıyordu yalnız bir hafta sonra da yense bizim evde gideri olmadı biri altını sevdi bir üstünü hoş ben hiç bir şeyini sevmedim...
çiğ çiğ krema tadı bu tarifle leylaca yaşam sınıfta kaldı (:
 
sevgiyle kalın hoşça ve dostça kalın hoşçakalın...
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates