Pages

Ads 468x60px

16 Ekim 2014 Perşembe

neler yap-(tım)-ıyorum

merhabalar canlar..
bloguma yayın girmelerim seyrekleşti.. eee artık işe başladım hayat iyice zorlaştı benim için her gün saat:07:00 de yola çıkıyor saat 08:15 de mesaide oluyorum... akşam da dönüş o kadar yorucu ki... küçük kızım da işe gitmemin acısını gece uyumayarak çıkartıyor uykusuzluk, yorgunluk,abla kıskançlıkları, tayinimin eşimin yanına çıkamaması üffff bitttim bittimmm...

hobilerime zaman buldukça vakit ayırmaya çalışıyorum...

büyük kızımın kreş öğretmeni ile fikirleştiğimiz bir defter var.. onu kumaşla kaplayıp daha özel hale getirmeyi düşündüm..

üstüne baykuş yapıp eklemeyi tasarladım

evdeki hesap çarşıya uymadı baykuş biraz genç irisi çıktı :) küçük kızıma oyuncak oldu defteri süslemek başka bir sonbahara kaldı...

bu da yeni hobim kokulu taş ... tabi ki geçici hobi öğretmenler günü için ve küçük kızımın doğum gününde gelen misafirlere hediye etmek için malzemeleri aldım bir iki deneme yaptım... her şeye muhalefet eşim bir tanesini kapıp arabasına koydu :) mis gibi gül kokuyorda çok sevdi :))

1-2 kilo vermenin gazıyla artık giydiklerimi kendi üzerimde göstereyim dedim ama sabahın 6 sında çekilmenin verdiği suratsızlık ve çamaşır sepetim konsepte uymadı :))
 
tasarım harikam bluzumu işte giydim.. insanın kendi diktiklerini giymesi kadar zevkli bir şey yokmuş..
 
hafta sonuna salaş yelek ve tunik dikme hayalim var umarım yetiştirebilirim...
 
Ankara'da oturanlar cumartesi gölbaşında sirk var çocuklara değişiklik olur büyük abla ile gideceğiz alışveriş yapacağız sonra da eeee bunu tüm hafta sıkı çalışarak hak ettik :))
 
iyi bakın kendinize dostça kalın..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text

 
Blogger Templates